Miten Monetran asiakkaaksi?
Tarvitseeko organisaationne tukipalveluita?
Asiakkuus valtakunnallisesti toimivan Monetran kanssa syntyy helposti näiden viiden askeleen avulla:
Kertokaa meille toiveistanne ottamalla yhteyttä toimitusjohtajiimme.
Asiakkaamme ovat omistajiamme. Hankintalain mukaisesti sidosyksikkö-asiakkuus syntyy, kun asiakkaanamme omistatte osan meitä.
Lisäksi käytätte määräysvaltaa päätöksenteossamme.
Lue lisää in house- eli sidosyksikköasiakkuudesta tästä linkistä.
Kertokaa meille, mitä juuri teidän organisaationne tarvitsee.
Monetran laajasta palveluvalikoimasta löydätte monenlaisia tukipalveluita organisaationne tarpeisiin.
Laadimme sopimuksen, jossa määritellään mm. roolit, vastuunjako ja aikataulut.
Allekirjoitetaan sopimukset ja aloitetaan kumppanuus.
Toimitusjohtajat
Kaikki sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@monetra.fi
Ota yhteyttä lähimpään alueyhtiöösi!