Pirkanmaan hyvinvointialue
Palveluaikamme on arkisin klo 8-16.
Asiointikanavat palkansaajille
AY- ja ulosottoasiat
palkansaajat.pirha[at]monetra.fi
Luottamushenkilöpalkkiot
luottamushenkilopalkkiot.pirha[at]monetra.fi
Muissa palkkaan liittyvissä asioissa ole yhteydessä omaan esihenkilöösi tai työnantajasi nimeämään yhteyshenkilöön.
Asiointikanavat kuntalaisille
Laskun maksuun liittyvät tiedustelut
Sähköposti: laskutus.pirha[at]monetra.fi
Puhelin: 040 146 9957
Verokortit 2023: Hyvinvointialue saa verottajalta vuoden 2022 verotietosi, joita käytetään verotuksessa vielä tammikuussa 2023. Hyvinvointialue saa verottajalta myös vuoden 2023 verotiedot, jotka astuvat voimaan 1.2.2023. Sinun ei siis tarvitse toimittaa verokorttia hyvinvointialueelle.
Jos joudut hakemaan tammikuulle 2023 muutosverokortin, saat sen OmaVero-palvelun kautta. Toimita muutosverokortti Monetralle salattuna sähköpostiviestinä osoitteeseen palkansaajat.pirha[at]monetra.fi viimeistään 3.1., jos olet vakituinen työntekijä ja 20.1., jos olet määräaikainen työntekijä tai sijainen.
Asiointikanavat yhteyshenkilöille
Talouspalveluiden yhteystiedot
Sähköpostiosoitteet palveluittain
Myyntilaskut
myyntireskontra.pirha[at]monetra.fi
perinta.pirha[at]monetra.fi
Ostolaskut
ostolaskut.pirha[at]monetra.fi
Maksuliikenne
maksuliikenne.pirha[at]monetra.fi
Kirjanpito
kirjanpito.pirha[at]monetra.fi
Yhteyshenkilöiden palvelunumero 040 146 9957
– Laskutus ja myyntireskontra, ostolaskut ja ostoreskontra, maksuliikenne ja kirjanpito.
– HUOM! Kuntalaisten palvelunumeron ja sähköpostin löydät sivun yläosasta.
HR- ja palkkapalvelut (henkilöstösihteerit tai muut yhteyshenkilöt)
Palkka-asiat
palkat.pirha[at]monetra.fi
Kokemuslisät
kokemuslisat.pirha[at]monetra.fi
Työtodistuspyynnöt
tyotodistuspyynnot.pirha[at]monetra.fi
HR-järjestelmien tuki (Prima, M2 ja Nepton)
hr-jarjestelmat.pirha[at]monetra.fi