Slide

Blogi

elokuu 30, 2019

MonetHankinnat on hankintapalveluiden uutiskirje

Monetra Hankintapalvelut kutsui 26.8. asiakkaansa yhteiseen Hankintailtapäivään, joka on osa hankintapalveluiden asiakastiedottamisen uusia käytänteitä ja viestinnän tehostamista. Iltapäivän tilaisuus oli onnistunut niin asiakkaiden kuin hankinta-asiantuntijoidemmekin mielestä.

Monikanavainen viestintä tavoittaa todennäköisemmin 

Hankintapalvelut ryhtyy myös julkaisemaan MonetHankinnat-asiakasuutiskirjettä, joka keskittyy erityisesti hankintapalveluiden uutisiin. “Ajattelimme uutiskirjeen olevan hyvä lähestymistapa, koska sen voi kuka tahansa asiakasorganisaatiossa oleva henkilö tilata omaan sähköpostiinsa. Näin voimme tuoda hankintapalveluissa tapahtuvat asiat tiedoksi juuri niille henkilöille, keitä asiat koskevat. Aiemmin haasteenamme on ollut tiedon kulun katkeaminen, jolloin tieto ei ole saavuttanut sopimustemme loppukäyttäjiä”, kertoo hankinta-asiantuntija Suvi Mäkelä. Hän kertoo, että kolmantena elementtinä viestinnän tehostamiskäytänteitä on syksyn ja kevään aikana toteutettava Roadshow, jonka merkeissä hankinta-asiantuntijat tulevat käymään asiakkaidemme toimipisteillä tutustumassa asiakkaisiimme henkilökohtaisesti ja esittelemässä palveluita.

Taustalla yhdeksänhenkinen, osaava tiimi

Monetra Hankintapalvelut on yksi Oulu Oy:n erikoistuneista palveluista ja se toimii Oulusta käsin yhteishankintayksikkönä noin 40 asiakkaallemme. Yhteishankintoja on tällä hetkellä reilut 80 kappaletta. Vuonna 2018 Hankintapalvelut teki asiakkaillemme 16 erillishankintaa. Palveluvalikoimaan kuuluvat myös Cloudia-kilpailutus- sekä Cloudia-sopimusjärjestelmien pääkäyttäjäpalvelut, Tilaajavastuu.fi ja Veronumero.fi -palveluiden pääkäyttäjäpalvelu sekä ostotilausjärjestelmän pääkäyttäjäpalvelu. Dynaamisen ja osaavan tiimiin muodostavat Katri Sipola, Suvi Mäkelä, Helena Räisänen, Miia Nikka, Sanni Kyllönen, Marjut Sipilä, Heidi Ojamaa, Sami Luoto ja Marjo-Riitta Lalli.