Slide

Ajankohtaista

22 lokakuun, 2017

Haussa taloussihteeri ja talousassistentti

Haemme Monetran Hallintopalveluihin palveluhenkistä taloussihteeriä, asiakaskohteena Oulun kaupungin konsernihallinnon taloustiimi.

Taloussihteeri työskentelee konsernihallinnon talousryhmässä ja vastaa Talsu TM1:n pääkäyttäjän tehtävistä. Talsu TM1 on talousarvioprosessin järjestelmä, jonka avulla tapahtuu toiminnan ja talouden suunnittelu sekä rullaava ennustaminen. Talsu TM1:n pääkäyttäjyys hoidetaan prosessinomistajan linjausten mukaisesti. Pääkäyttäjyys sisältää mm. käyttäjien ohjeistamista, neuvontaa ja kouluttamista sekä käyttöoikeuksien ylläpitämistä. Lisäksi taloussihteeri osallistuu talousarvioprosessin erilaisiin käytännön tehtäviin. Taloussihteerin vastuulla on mm. talousarvioseminaarien aikatauluttaminen kalentereihin, Akkuna ja Ouka.fi -taloussivustojen päivittäminen, talousarviokirjan kasaaminen ja muutoshallinta sekä talousarvioaloitteiden käsittely. Taloussihteerin käytettävissä olevat järjestelmät ovat TM1, Gognos BI (OukaDW), CDM, Intime+ ja Loota.

Tehtävässä menestyminen vaatii taloushallinnon osaamista sekä ymmärrystä taloudesta, kirjanpidosta ja kustannuslaskennasta. Työtä tehdään pääsääntöisesti sähköisillä työkaluilla ja järjestelmillä, joten niiden hyvä hallinta on edellytys tehtävän hoitamisessa. Tehtävässä tarvitaan myönteisen palveluasenteen lisäksi tarkkuutta, joustavuutta, hyviä tiimi- ja yhteistyötaitoja, ongelmanratkaisukykyä, oma-aloitteisuutta sekä muutokseen ja kehittämiseen osallistumista.

Tehtävään sopiva pohjakoulutus on merkonomin tai tradenomin tutkinto. Eduksi luetaan kirjanpidon ja laskentatoimen hyvä osaaminen sekä työssä hankittu kokemus monipuolisista taloushallinnon tehtävistä. Tarjoamme haastavan ja vastuullisen työn, mukavat työkaverit ja viihtyisän työympäristön.

Tehtävää haetaan sähköisesti Kuntarekry-järjestelmän kautta. Mikäli hakemusta ei ole mahdollista jättää sähköisesti, toimita hakemus osoitteeseen Monetra/Rekrytointipalvelut, Torikatu 10 A, 90100 Oulu. Hakemukset on toimitettava 3.11.2017 klo 16.00 mennessä.

Yhteystiedot

Lisätietoa antaa palvelupäällikkö Soile Pajarinen, p. 044 044 703 0615 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@monetra.fi.

Ilmoitus luettavissa myös Kuntarekryn sivuilla.


Haemme Monetran Hallintopalveluihin palveluhenkistä talousassistenttia, asiakaskohteena liikelaitos Business Oulu.

Talousassistentti työskentelee Business Oulun hallinnoimissa ja koordinoimissa hankkeissa. Hän vastaa hankkeiden taloushallinnosta yhdessä projektipäälliköiden ja muiden hankkeessa mukana olevien työntekijöiden kanssa. Tehtävänä tulee olemaan myös hankinta- ja kilpailutusjärjestelmä Cloudian käytön tuki sekä hankintoihin ja sopimushallintaan liittyvä käytännön opastus ja neuvonta Business Oulussa.

Talousassistentin keskeisimpiä tehtäviä ovat muun muassa:
– hankkeiden projektikirjanpito
– kustannus ja rahoitusseuranta
– maksatushakemusten valmistelu
– projektien raportointi
– budjetointi ja ennustaminen yhteistyössä projektipäällikön kanssa
– ostolaskujen käsittely, laskutus ja matkalaskujen käsittely
– asiahallinta ja viranhaltijapäätökset
– hankinta- ja kilpailutusjärjestelmä Claudian käytön tuki
– muut talouden ja hallinnon tehtävät.

Tehtävässä menestyminen vaatii projektien ja hankkeiden taloushallinnon osaamista, myönteistä ja oma-aloitteista palveluasennetta, joustavuutta, sähköisten työkalujen hyvää hallintaa sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja tiimissä. Eduksi luetaan tehtävässä käytettävien järjestelmien (IPClient, ProE, Loota, TM1, M2, Cloudia, MS Office -ohjelmat) hyvä käyttötaito. Työyhteisö on kansainvälinen, samoin osa hankkeista, joten eduksi katsotaan myös englanninkielen taito sekä muu kielitaito.

Tehtävään sopiva pohjakoulutus on merkonomin tai tradenomin tutkinto. Tarjoamme haastavan ja vastuullisen työn, mukavat työkaverit ja viihtyisän työympäristön.

Tehtävää haetaan sähköisesti Kuntarekry-järjestelmän kautta. Mikäli hakemusta ei ole mahdollista jättää sähköisesti, toimita hakemus osoitteeseen Monetra/Rekrytointipalvelut, Torikatu 10 A, 90100 Oulu. Hakemukset on toimitettava 3.11.2017 klo 16.00 mennessä.

Yhteystiedot

Lisätietoa antaa palvelupäällikkö Niina Fasse, p. 044 703 0858 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@monetra.fi.

Ilmoitus on luettavissa myös Kuntarekryn sivuilla.