Slide

Ajankohtaista

18 lokakuun, 2018

Haussa palveluneuvoja sekä palveluasiantuntija

Haemme Monetran Hallintopalveluihin määräaikaista palveluneuvojaa, asiakaskohteena Yhdyskunta- ja ympäristöpalveluiden Katu- ja viherpalvelut, Joukkoliikenne, Oulun kaupunki.

Työn alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Määräaikaisen tehtävän kesto on 31.1.2019 saakka ja mahdollinen jatko selviää myöhemmin.

Palveluneuvoja työskentelee Yhdyskunta- ja ympäristöpalveluissa Joukkoliikenteessä asiakaspalvelutehtävissä. Keskeisimpiä tehtäviä ovat mm. joukkoliikenteen puhelinneuvonta ja ohjaus sekä sähköisten palautteiden käsittely. Yhteistyö ja toiminnan kehittäminen yhdessä joukkoliikennetiimin, joukkoliikennesuunnittelijoiden, liikennöitsijöiden ja Oulu10:n kanssa. Koulumatkakorttiasioiden hoito sekä tarpeen mukaan muut mahdolliset yksikön tehtävät.

Työssä tarvitaan hyviä asiakaspalvelutaitoja, myönteistä palveluasennetta, hyviä tiimi- ja yhteistyötaitoja sekä itsenäistä ja vastuullista työotetta, ongelmanratkaisukykyä ja joustavuutta. Lisäksi työssä tarvitaan hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja eduksi luetaan kielitaito sekä tehtävässä käytettävien järjestelmien (mm. Waltti -lipunmyyntijärjestelmä, Request -palautejärjestelmä) käyttötaito.

Pääset ilmoitukseen ja sähköiseen hakemukseen tästä linkistä. Mikäli hakemusta ei ole mahdollista täyttää sähköisesti, toimita kirjallinen hakemus osoitteeseen Monetra Oy/Rekrytointipalvelut, Nuottasaarentie 5, 90400 Oulu. Hakemukset on toimitettava 30.10.2018 klo 16 mennessä.


Haemme Monetran Hallintopalveluihin palveluhenkistä PALVELUASIANTUNTIJAA hankkeiden taloushallinnon tehtäviin, asiakaskohteena liikelaitos BusinessOulu. Työpiste sijaitsee osoitteessa Hallituskatu 36 A, 2. krs, 90100 Oulu.

Palveluasiantuntija työskentelee Business Oulun hallinnoimissa ja koordinoimissa hankkeissa. Hän vastaa hankkeiden taloushallinnosta yhdessä projektipäälliköiden ja muiden hankkeessa mukana olevien työntekijöiden kanssa.

Palveluasiantuntijan keskeisimpiä tehtäviä ovat muun muassa:

– hankkeiden projektikirjanpito

– kustannus ja rahoitusseuranta

– maksatushakemusten valmistelu

– projektien raportointi

– budjetointi ja ennustaminen yhteistyössä projektipäällikön kanssa

– ostolaskujen käsittely, laskutus ja matkalaskujen käsittely

– asiahallinta ja viranhaltijapäätökset

– muut talouden ja hallinnon tehtävät.

Tehtävässä menestyminen vaatii taloushallinnon osaamista, myönteistä ja oma-aloitteista palveluasennetta, joustavuutta, sähköisten työkalujen hyvän hallinnan omaksumiskykyä sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja tiimissä. Tehtävässä käytettäviä järjestelmiä ovat mm. P2P, ProE, Loota, TM1, M2, Cloudia, MS Office -ohjelmat. Työyhteisö on kansainvälinen, joten englanninkielen taito ja muu kielitaito luetaan eduksi, kuten myös kokemus projektien ja hankkeiden taloushallinnon hoitamisesta.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on oma-aloitteisuutta ja joustavuutta sekä halua työskennellä asiakkaiden parissa. Lisäksi toivomme, että sinulle on reipas työote sekä hyvät yhteistyö- ja asiakaspalvelutaidot. Tehtävään sopiva pohjakoulutus on merkonomin tai tradenomin tutkinto.

Tarjoamme haastavan ja vastuullisen työn, mukavat työkaverit ja viihtyisän työympäristön. Pääset sähköiseen ilmoitukseen ja hakulomakkeeseen tästä linkistä.