Slide

Ajankohtaista

9 marraskuun, 2017

Haemme palveluasiantuntijaa Helppi-palveluihin

Oletko sinä etsimämme asiakaspalveluhenkinen moniosaaja?

Haemme Monetran Oulun toimipisteeseen innokasta PALVELUASIANTUNTIJAA, joka työskentelee asiakasrajapinnassa eri yhteydenottokanavien avulla Helppi-palveluyksikössämme. Palveluasiantuntija sekä vastaanottaa yhteydenotot että hoitaa selvitettäviä asioita tilanteen mukaan.

Palveluasiantuntijan työtehtäviin kuuluu mm.
– asiakkaiden yhteydenottoihin vastaaminen, puhelimen, sähköpostin sekä chatin välityksellä
– MatkaOnline- tuki, matkavaraukset, matkalaskujen käsittely ja tiliöinti
– tilausten teko
– ostolaskujen käsittely (tiliöinti, tarkastus) P2P-järjestelmässä
– myyntilaskutustehtävät ProE:llä
– työntekijöiden ja esimiesten neuvonta ja kouluttaminen henkilöstötietojärjestelmään liittyen
– ohjeiden laatiminen ja prosessien kuvaaminen
– palveluiden kehittäminen
– sekä muut esimiehen osoittamat työtehtävät.

Tehtävässä tarvitaan myönteisen palveluasenteen lisäksi tarkkuutta, joustavuutta, hyviä tiimi- ja yhteistyötaitoja, ongelmanratkaisukykyä, oma-aloitteisuutta sekä muutokseen ja kehittämiseen osallistumista. Työssä vaaditaan sähköisten työkalujen hyvää hallintaa sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja tiimissä. Eduksi luetaan tehtävässä käytettävien järjestelmien (mm. Personec FK, M2, P2P, Boss, MS Office -ohjelmat) hyvä käyttötaito. Tuntemus kuntapuolen prosesseista luetaan eduksi. Tehtävään sopiva pohjakoulutus on merkonomin tai tradenomin tutkinto.

Tehtävää haetaan sähköisesti osoitteessa https://www.kuntarekry.fi/tyopaikka/156526. Mikäli hakemusta ei ole mahdollista jättää sähköisesti, toimita hakemus osoitteeseen Monetra Oy/Rekrytointipalvelut, Nuottasaarentie 5, 90400 Oulu. Hakemukset on toimitettava 17.11.2017 klo 16.00 mennessä.

Yhteystiedot

Lisätietoja antaa palvelupäällikkö Piia Pöyliö ma 13.11. klo 14-16, p. 050 461 7629 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@monetra.fi.